Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Wednesday, 5 April 2017

M.A.D Wellness | homey spa dengan harga rawatan paling berpatutan

Ummul Azkee


M.A.D Wellness | Spa paling selesa dengan kepakaran 3 doktor



    Hai, Sekejap je masa berlalu kan, da bulan April. Moga semua kita rancang berjalan lancar tahun ini. Ok,Entri kali ini UA sangat teruja ingin berkongsi tentang pengalaman UA ke event pertama UA bersama rakan blogger yang berpeluang mendapatkan rawatan kecantikan di Sebuah spa yang terletak di Sunway Mentari petaling Jaya, iaitu M.A.D Wellness.



  Sebelum ini memang UA tak pernah dengar tentang Spa ini, sememangnya UA tak begitu peka dan ambil tahu tentang spa dan rawatan kecantikan ini walaupun ada beberapa artis seperti Zizan Razak dan Azharina ada mendapatkan rawatan kecantikan disini.

 Mungkin kerana sudah lama sangat tak buat rawatan, kurang selesa untuk dapatkan rawatan pun ya juga tapi disebabkan keinginan untuk manjakan diri dan ingin tampil lebih cantik, UA beranikan diri menyertai rakan blogger lain ke event pertama UA ini sepanjang bergelar blogger.



    Rasa kurang selesa dan gementar itu serta merta hilang apabila UA dapat tahu yang, M.A.D Wellness ini  diterajui oleh 3 orang doktor iaitu doktor Mansur, Doktor Aiina dan juga Doktor Davina yang mana nama spa ini diambil dari nama mereka bertiga,M.A.D. Jadi dengan kepakaran 3 orang doktor ini, keselesaan dan keselamatan rawatan yang dijalankan lebih terjamin pada UA kerana mereka lebih berpengetahuan dan arif tentang rawatan yang diberikan.



Dr Aiina, Dr Davina, Dr Mansur dan Zizan Razak di M.A.D Wellness



sebelum rawatan dilakukan, Dr Aiina berikan penerangan tentang rawatan dan teknologi yang digunakan



    Buat pengetahuan semua, M.A.D Wellness ini merupakan pusat rawatan kecantikan yang secara keseluruhannya menggunakan advanced technology atau lebih tepat menggunakan teknologi estetik. Jadi semua alatan rawatan kecantikannya menggunakan mesin yang canggih dan antara teknologi yang digunakan oleh selebriti hollywood seperti Jessica Alba, Emma Stone dan Katy Perry untuk kelihatan cantik.

   Di M.A.D Wellness ini bukan hanya tertumpu pada rawatan kecantikan muka sahaja ya, rawatan pelangsingan juga ada disediakan. Memang mudah, semua rawatan seluruh badan,dari rawatan muka hinggalah ke badan boleh dilakukan di sini.




 KEISTIMEWAAN M.A.D WELLNESS




     Selain diterajui oleh doktor-doktor terlatih dan juga teknlogi yang canggih, apa yang UA tertarik apabila mendapakan rawatan di sini adalah suasana dan konsep spa di sini yang sangat cozy dan suasana yang selesa . UA sangat selesa sepanjang berada di sini, semasa menunggu untuk rawatan terasa sangat selesa seperti dirumah.



  Ruang menunggu yang berkonsepkan keselesaan di rumah, luas dan  sangat selesa buat mereka yang datang bersama keluarga terutamanya ibu-ibu seperti UA yang ingin datang dan buat rawatan ke sini bersama anak-anak. Keramahan dan kemesraan layanan doktor Aiina, doktor Davina dan juga kesemua pekerja di sini membuatkan UA seronok mendapatkan rawatan kecantikan di sini. Pastinya UA akan ke M.A.D Wellness lagi untuk dapatkan rawatan kecantikan lain pula.Tak sabar nak ke sana lagi. Entri akan datang UA akan kongsikan pula tentang rawatan yang UA dapatkan disini ya tempoh hari.

  Pada yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang rawatan boleh lah ke laman sosial M.A.D Wellness.


Atau hubungi no. dibawah untuk sebarang pertanyaan dan appoinment

TELEFON       : 03-5613 5328
HOTLINE       : 018 243 4328



Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

4 comments:

  1. bestnya tak nampak mcm spa pn mcm rumah je

    ReplyDelete
  2. Patutlah muka makin berseri :O

    ReplyDelete
  3. jom UA kita dating sini lagi. ;)

    ReplyDelete
  4. Wah macam kat rumah je konsepnya. Bru lah customer rasa selesa kann :)

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib