Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Tuesday, 31 January 2017

Penawar Resdung Paling Mujarab

Ummul Azkee

  Penawar Resdung Mujarab






      Hai, Siapa yang ada penyakit resdung? Selalu bersin, gatal hidung, mata dan deria bau pun berkurangan. Entri kali ini UA nak berkongsi satu penawar resdung yang berbentuk kapsul yang dikenali sebagai Penawar Resdung Mujarab

    Sebenarnya UA pun ada penyakit resdung ini, Memang bangun pagi akan bersih, alah pada habuk dan kalau makan makanan laut pasti hidung UA akan gatal dengan teruk. Kadangkala kepala akan sakit jika resdung UA semakin teruk.

   Dan baru-baru ini salah seorang adik UA resdung dia semakin teruk sehinggakan mata nya membengkak dan sakit. Pada mulanya dia sangkakan sudah sembuh sepenuhnya kerana tiada tanda resdung seperti bersin,gatal hidung mahupun muka ditumbuhi jerawat, setelah berjumpa doktor didapati bengkak dimatanya adalah disebabkan oleh resdung.

 Jadi UA ingin berkongsi tentang simptom resdung berserta penawar resdung mujarab untuk mereka  yang menghadapi resdung ini hingga menganggu aktiviti harian kerana resdung memang agak merimaskan dan tidak selesa pada diri sendiri mahupun orang sekeliling. Jadi ada baik kita ikhtiar untuk sembuhkan nya sebelum menjadi parah kerana penyakit resdung yang tidak dirawat boleh menyebabkan buta dan boleh membawa maut.



Simptom utama Resdung 


  • Hidung sentiasa berair (selsema setiap masa terutama cuaca sejuk dan awal pagi)
  • Lendir dari hidung dan tekak
  • alah pada  makanan laut seperti udang, ketam, sotong dan sambal belacan
  • Bersin bila terkena habuk
  • Banyak jerawat
  • Nafas berbau
  • Keputihan (wanita)






    Jadi, pada yang ada simptom seperti di atas, dan untuk mengelakkan penyakit resdung ini bertambah buruk adalah lebih baik kita mencari penawarnya dengan mengamalkan pengambilan kapsul Penawar Resdung Mujarab. Ia adalah penawar resdung berbentuk kapsul yang di hasilkan menggunakan serbuk akar kayu herba tradisional yang mampu merawat resdung dari dalam.







Cara Pengambilan


  • 1 biji sebelum tidur di waktu malam dan 1 biji di waktu pagi
  • Ibu mengandung tidak dilarang untuk menggunakan ubat ini
  • Jangan dilangkah



  untuk kesan yang lebih cepat di cadangkan untuk  membuka kapsul dan letakkan serbuk akar kayu ke dalam gelas berisi air kosong.


NASIHAT: Untuk permulaan, Dos yang perlu dimakan hanyalah sebiji sebelum tidur di waktu malam dan sebiji di waktu pagi. Dan sekiranya penyakit anda sudah berkurangan, anda tidak perlu lagi ambil dos setiap hari, Cuma ambil bila anda perlu saja. Contohnya dalam seminggu cukuplah sekadar anda menelan sebiji atau dua biji. Ataupun anda juga boleh menelan ia selepas anda memakan makanan laut.



   Untuk pesanan kapsul penawar resdung mujarab ini bolehlah hubungi PUAN AISYAH di 013-9871616



TESTIMONI PENGGUNA KAPSUL PENAWAR RESDUNG MUJARAB








  Harap perkongsian ini memberi manfaat dan menjadi penyelesaian pada mereka yang menghadapi penyakit resdung ini. Rawatlah sebelum ia semakin teruk. Sekian.





Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

5 comments:

  1. nak bagi husband try la.. dia macam resdung je sebab suka bersin bila habuk sikit.. kadang tu bersin tak berhenti sampai gatal2 hidung.. bila ditonyoh2 hidung tu sampai jadi merah.. kesian sangat tengok dia.. walaupun dia tak makan seafood tapi boleh resdung juga ek...?


    ...

    ReplyDelete
  2. saya singgah dan follow blog akak ya. jemputlah melawat blog saya kalau ada masa terluang :)

    ReplyDelete
  3. Sis ke yang jual?brp harga nya?

    ReplyDelete
  4. Bagi yg bermasalah resdung...rasanya ni alternatif yg boleh dicuba.

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib