Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Wednesday, 8 June 2016

Penangan bulan Ramadhan 2016

Ummul Azkee

Kejutan di bulan ramadhan 2016


    Masih belum terlambat untuk UA ucapkan Salam Ramadhan dan selamat berpuasa pada semua pembaca blog dan semua rakan blogger yang selalu singgah di blog UA. Terima kasih sebab sudi singgah dan baca blog UA yang biasa-biasa ini.





      Hari ini hari ketiga kita berpuasa, semoga kita semua tabah menghadapi dugaan di bulan ini. Bulan puasa sememangnya bulan paling meriah dan bulan paling sibuk buat ibu-ibu di luar sana kan?
Yela, Nak sediakan juadah buka puasa, sahur, terawih lagi. Bagi yang sibuk bekerja mesti penat dia 2kali lebih pada bulan ini. Tapi paling mencabar nak cari idea untuk hidangan berbuka dan bersahur kan? hehe..  

Entri paling banyak  di cari pada bulan Ramadhan


    Dari hari pertama puasa tahun ini, UA agak terkejut dan tak sangka UV blog UA naik mendadak. Ini semua gara-gara semua mencari resepi hidangan sahur. hehe..Tahun lepas, EFG ada aktiviti cabaran 20hari bulan puasa, dan resepi hidangan sahur yang UA kongsikan menjadi carian terbanyak sejak dua tiga hari ini. Rasa seronok pula. Selain daripada entri itu, entri resepi ringkas lain pun menerima kunjungan. Jadi pada sesiapa yang masih tercari-cari resepi hindangan ringkas untuk bersahur, sudi-sudikanlah melawat entri resepi UA di sini. >>HOMEMADE RECIPES


Selamat berpuasa semua!



Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

10 comments:

  1. betul..tiap hari mesti pening pikir nak masak apa utk berbuka..hehe..selamat berpuasa kak ummul..

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa UA and family :) Semoga rezeki terus bertambah. Aminnnn .
    Singgah click2 :)

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa :)
    niche berkaitan puasa memang tengah tinggi sekarang ni.. hehe..

    Blogwalking Sini

    Tutorial Cara untuk upload template Article

    ReplyDelete
  4. hehehehee.. bagus lah.. memang ramai cari resepi kan.. :)
    ummul boleh la tambah lagi resepi-resepi yang ada kay blog tu.. *kenyit mata*

    ReplyDelete
  5. Selamat berpuasa UA!!! semoga Ramadhan kali ini memberikan 1000 keinsafan dan mendapat keredhaan ALLAH S.W.T

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib