Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Friday, 31 July 2015

Selamat Ulangtahun yang ke-7...

Ummul Azkee



   Alhamdulilah,hari ini bertarikh 31julai 2015,usia perkahwinan UA dan suami sudah 7 tahun.Moga kita bersama hingga ke jannah.Insyallah,
    Terlalu banyak suka duka dalam perkahwinan telah kami lalui.moga sentiasa dikurniakan ketabahan untuk menempuh hari mendatang bersama dua puteri kami Afrina dan Adriana.











Perlu ke iklan tuala wanita di televisyen?

Ummul Azkee

Iklan tuala wanita di televisyen






    Apa pendapat anda semua?perlu ke iklan tuala wanita di televisyen?UA rasa macam tak patut sahaja ada iklan tuala wanita..grrr..memalukan sangat apabila lelaki tonton di televisyen,dengan dialog.."ala,bocor,..tak suka"aduhai,pening UA tengok.Budak-budak tengok lagi la pening,sudahnya ibu ayah dapat soalan cepu emas.."apa tu ibu?".

    Inilah jadi nya apabila wang diutamakan dari segalanya,Kalau mahu perkenalkan barangan pun agak-agak lah iklan nya ya..bagi beribu pun tak sanggup rasanya nak terlibat dalam iklan sebegini.

    Iklan lain pun tak kurangnya.lagi-lagi iklan deodrant,dengan pakaian seksi,sendat mandat.tergedik-gedik tunjuk ketiak..euwwww..tolonglah ye,memang tak sopan langsung.Bagi pendapat sikit yang kaum perempuan.apa anda rasa?


Sampul Duit Raya Paling kreatif 2015

Ummul Azkee


Sampul Duit Raya


   Setiap tahun antara perkara yang menarik hati UA pada hari raya adalah rekaan sampul duit raya.UA suka kumpul dan simpan sampul duit raya.Suka lihat rekaan dan bentuk sampul duit raya yang pelbagai.Tahun ini sampul duit raya yang paling menarik hati UA adalah sampul duit raya dari Petronas.kreatif sangat rekaannya.Tahun lepas juga  rekaan sampul duit raya petronas jadi pilihan.
sangat unik dan comel.Kagum sangat dengan kekreatifan pereka sampul duit raya ini,rasa macam teringin nak reka sampul duit raya juga rasanya..insyallah,tahun depan lahh..huhuhu..(kononlah)


Rekaan sampul duit raya petronas 2015

sampul duit raya petronas 2015
google picture

Rekaan sampul duit raya petronas 2014


google image

kreatif dan comel kan??Selain dari itu rekaan sampul duit raya dari lovely lace pun cantik,nampak klasik dan feminin sangat.Habib jewel pun cantik juga suka pattern dia ringkas tapi menarik.Yang lain-lain pun rekaan sangat cantik...








Kongsikan kisah cinta dan menangi jam tangan Solvis et Titus

Ummul Azkee


Time is love





   Masa itu cinta...chewahhh..mood romantik hari ini.hihihi..Dalam entri kali ini UA mahu maklumkan satu kempen pada peminat jam tangan Solvil et Titus yang sudah mempunyai cinta hati atau pun pasangan hidup.fokus pada yang sudah berkahwin lah ya.huhuhuhu

  Solvis et Titus kini menjalankan kempen menarik sehingga 15ogos ini.Apa yang perlu anda lakukan adalah kongsikan kisah cinta anda dalam bentuk video,ala-ala rancangan ROMANTIKA itu dan anda berpeluang memenangi jam tangan pasangan(couple watches) Solvis et Titus bernilai RM2860 juga voucher percutian bernilai RM10 000.Selain itu sekiranya bertuah anda akan menyertai pembikinan video Solvis et Titus bersama Scha Alyahya dan Leo Ku.siapa Leo Ku?UA Pun tak berapa tahu.huhuhuhu..

Untuk menyertai kempen ini layari http://timeislovemy.solvil-et-titus.com/form.php

Langkah-langkah untuk menyertai kempen ini adalah seperti gambar dibawah..












Hadiah-hadiah menarik untuk di menangi..



Sambutan Hari Raya 2015

Ummul Azkee



         Hari ini ada sambutan hari raya di sekolah Afrina.tapi ibu tak dapat nak turut serta..maaf ya sayang.babah kerja.huhuhuhu..tapi ibu masih boleh lihat kemeriahannya di laman facebook sekolah Afrina.Teriman kasih pada yang muat turun gambar-gambar ini.Seronok lihat semua gambar di bawah ini..keriangan kanak-kanak sambut hari raya di sekolah.comel je pakai baju raya.






















Happy Eid Mubarak dari kawan Afrina..


Thursday, 30 July 2015

Roti Naan RM1 di Kuala Lumpur

Ummul Azkee


roti naan rm1


   Roti Naan rm1?di kuala lumpur?ada...UA dah pergi makan bulan puasa hari itu ok..memang Rm1..huhuhu saiz dia agak kecil sikit dari kedai mamak biasa.tapi oklah buat UA sebab selalu kalau makan di kedai mamak punyalah banyak selalu tak habis.dah membazir.

  Yang istimewa nya roti naan di sini kedai ini semua pekerja nya orang pakistan.kira roti naan ini pun orang pakistan lah yang masak.dia punya kuah pun lain dari lain..ada lauk daging cincang bersama kacang peas hijau,memang sedap tapi kalau mahu makan dengan kuah kari pun boleh,
memang ada disediakan di sini.Ayam tandoori pun ada.

  Kalau mahu mencuba lokasi kedai ini adalah di belakang Mydin Kuala Lumpur,bersebelahan kedai makan India.Nama kedai tak pasti pula,kalau nak tahu lebih lanjut tentang kedai ini boleh sahaja pm atau komen di entri ini..sebelum itu mari lihat antara menu yang UA cuba masa bulan puasa itu.Sayur goreng,Samosa(lain dari samosa biasa,besar)dan kebab goreng.

samosa,kebab goreng dan jiga sayur goreng



  Samosa itu memang sedap,tapi besar,makan satu pun kenyang.Yang paling suka antara tiga ini sayur goreng tu memang rangup.Hm,,nanti nak ajak en.suami pergi makan sini lagi..lihat gambar rasa teringin pulak..huhuhuhu..




"I LOVE YOU TOO.."

Ummul Azkee


  Rasanya lama UA tak bercerita tentang telatah anak-anak..kali ini UA mahu bercerita tentang Adriana yang sedang berjinak-jinak berbahasa inggeris.Nanti boleh baca balik cerita di sini tentang anak-anak apabila mereka sudah besar.Maklumlah terlalu banyak kenangan membesarkan anak-anak..pasti akan ada yang terlupa.

  Tindak tanduk Adriana banyak dipengaruhi kakak dia,Afrina.UA ingat lagi bagaimana bermulanya Afrina berminat untuk bercakap dalam bahasa inggeris.Semuanya bermula apabila dia bertemu dengan anak kawan en.suami,yang merupakan anak kacukan inggeris-cina.Seperti selalu yang kita lihat,pasti anak kacukan ini akan bercakap dalam bahasa inggeris.Waktu mereka bertemu dan berborak UA lihat mereka berdua berborak macam itik dan ayam bercakap.huhuhuhu.Afrina berbahasa melayu,anak kawan en.suami pula bebahasa inggeris.Maka,UA lah yang jadi jurubahasa mereka berdua.Kanak-kanak kan,kalau berjumpa walaupun tak kenal pasti mahu berkawan dan main bersama walaupun tidak memahami bahasa antara satu sama lain.huhuhu..

  Sejak dari hari itu,UA dan suami lihat Afrina banyak mengomel seorang diri dalam bahasa inggeris dan suka mengikut ayat-ayat bahasa inggeris yang dia dengar dari cerita kartun dan senang memahami apabila menonton kartun mahupun apabila mendengar en.suami berbual di telefon.UA dan en.suami yang mahu gunakan bahasa inggeris sebagai bahasa rahsia pun xboleh..mesti dia tahu!


  Ok,berbalik pada Adriana,dia pun sudah terikut-ikut kakak dia mahu mempelajari dan bercakap dalam bahasa inggeris.Kebiasaanya setiap malam sebelum tidur pasti Afrina akan bersalaman dan berpelukan,dengan UA dan en.suami dan ayat wajib semestinya..'Good night,ibu..love you!,dan pasti nya UA akan balas" love you too!".Kalau tak dia takkan tidur dan akan tunggu sampai UA balas ucapankan selamat malam dia.huhuhuhu..Buat pengetahuan,kebiasaan ini bermula secara spontan dan semestinya Afrina yang mulakan.huhuhhu...

  Adriana pun tak mahu terlepas untuk berbuat perkara yang sama,ucapkan selamat malam pada UA,tapi yang kelakarnya,walaupun dia yang mulakan ucapan selamat malam itu, mesti dia akan sebut."Good night,ibu...love you too,ibu.." Puas UA betulkan ayat dia,kalau dia yang mulakan cakap kena kata "I love you,ibu.."tapi dia tetap juga mahu sebut"I love you too,ibu..."
huhuhuhu..UA pun layan je lah dengan membalas I love you too..hahahaha..





Wednesday, 29 July 2015

Iklan Raya mengusik jiwa

Ummul Azkee


Iklan Raya  Petronas





Rumah kampung Atuk dan wan


    Siapa pernah tonton iklan di atas?iklan raya di atas ini iklan raya Petronas  2014.Iklan raya ini iklan paling terbaik bagi UA.Nak tahu kenapa?sebab iklan ini mengingatkan UA pada rumah lama arwah atuk dan wan UA dahulu.Sama sangat!Waktu mula-mula tengok iklan ini,UA terus simpan dan hantar di whaspp umi.Umi pun kata sama sangat rumah itu dengan rumah atuk dengan wan UA.
sampaikan umi sebak tonton iklan ini sebab teringatkan arwah atuk dan wan.
    Sayang sekali semuanya tinggal kenangan.rumah itu kini tiada lagi dek kerana kemajuan kampung waktu itu.ia sudah dirobohkan dan tapak rumah itu kini padang bola...sedih pun ada apabila tengok iklan ini teringat arwah atuk dan wan,juga kenangan di rumah itu.
    Kenangan zaman kanak-kanak terimbau apabila menonton iklan raya petronas ini.Kenangan dengan atuk yang selalu duduk di kerusi malas di beranda rumah itu.UA dulu nakal lah juga selalu tak dengar cakap umi..selalu nak curi-curi keluar sebab nak main bawah rumah atuk..seronok main nyorok-nyorok bawah rumah itu,sejuk sahaja.hehehe..
     Yang paling UA ingat atuk bertindak menjadi jaga di beranda.kalau UA nak keluar di cubit guna jari kaki macam ketam..Apabila tengok kanak-kanak dalam iklan ini teringat diri sendiri.Seronok nya zaman itu..Rindunya sampaikan UA terfikir "kalaulah boleh bina kembali rumah kenangan itu"pasti seronok..sudah tentu umi,walid,pakcik dan makcik suka..hm..tak mustahil kan impian ini..
   



Mari ke Rumah terbuka S P SETIA..

Ummul Azkee


 

UA tahu semua pasti masih dalam mood raya kan walaupun sudah memulakan rutin seperti biasa,berkerja.Walaupun sudah bekerja pasti hujung minggu masih akan berkunjung rumah saudara-mara dan rakan taulan untuk beraya kan?Pasti nya rumah terbuka pun diadakan pada cuti hujung minggu memandangkan masing-masing sudah bekerja seperti biasa semula,anak-anak pula sudah memulakan persekolahan.Jadi nya UA nak maklumkan pada semua yang S P Setia akan mengadakan rumah terbuka bertemakan #rumahkitakampungkita pada

  Sabtu,1 Ogos 2015 

 Setia City Park, Setia Alam
 4.00petang-11malam


Setia Welcome Centre,SPICE,Penang
6.00petang-10malam


Setia Eco Cascadia,Johor
11.00pagi-5.00petang

Jadi sesiapa yang berada berdekatan dengan lokasi diatas dan masih belum ada perancangan di hujung minggu ini,bolehlah kesana.mesti meriah dan seronok,lagi-lagi diadakan di taman ..mesti pemandangan sangat cantik macam gambar di atas..

untuk maklumat lanjut layari..








-

Tuesday, 28 July 2015

Aku Takkan Maafkan kau!

Ummul Azkee


AKU TAKKAN MAAFKAN KAU!


sakit hati



    Biasa tak dengar ayat ini..."Aku takkan maafkan kau!" atau ayat di bawah ini.
 "Sampai MATI aku takkan maafkan dia!!!"
biasa dengar dalam drama televisyen kan?tapi hakikatya dalam dunia realiti pun ada ya..UA pernah mendengar dua ayat ini,dari siapa rasanya tak perlu lah diceritakan.Dan sampai satu masa UA pun pernah terikut kata-kata ini.Waktu itu usia masih muda,belum kenal dunia,belum matang,apabila mendengar dari orang,kita pun terikut sekali.Begitulah manusia dengan nafsu amarahnya apabila di hina dan diainiaya,kata-kata dihamburkan sesedap rasa.Namun sedikit demi sedikit pandangan UA berubah seiiring dengan ilmu dan juga usia yang semakin lama semakin bertambah.
  Sempena bulan raya ini,UA rasa sesuai rasanya kita bercerita tentang antara dendam dan kemaafan.
Hari raya bukan hanya tentang berpakaian cantik lagi bergaya mahupun acara makan-makan sahaja,ia nya lebih dari itu.Hari raya ini peluang untuk kita saling bermaaf-maafan sesama kita,eratkan
silaturahim,yang retak di sambung kembali.Jangan kerana keegoaan diri,bertahun-tahun berdendam dan masih berdegil dengan luka yang masih terpahat di hati.Apabila hati kita disakiti,UA faham bertapa luka nya hati ini,tapi jangan rugikan hidup ini dengan mengenang keburukan yang orang lain lakukan pada kita.muhasabah diri!kasihani mereka,mungkin tanpa sedar mereka melakukan kesilapan.Doakan mereke bertemu hidayah!Hargai setiap mereka yang hadir dalam hidup kita.
  Ketahuilah,sedangkan Allah s.w.t yang maha berkuasa itu lagi maha Pemaaf pada hamba-hambanya inikan  lagi kita yang sememangnya hamba yang sentiasa berbuat dosa dan melakukan kesilapan.
 Elakkan ayat ini "sampai mati aku takkan maafkan dia!"Jangan sampai kata-kata kita ini yang tak mahu memberikan kemaafan menjadi asbab tertangguhnya urusan kita ke syurga  di akhirat nanti dek kerana menunggu maaf dari orang yang berbuat salah dengan kita.Nauzubillah.Semua ini bukan hanya kata-kata kosong tetapi UA ketahui dari mereka yang arif tentang agama.
 Jangan sombong dan angkuh kononnya "nanti kau carilah aku diakhirat" Allahu!kasihani saudara-saudara kita,rendahkan hati,kita hanya hamba.


hari raya 2015


Pada yang masih berdendam,moga Allah swt lembutkan hatimu memberi kemaafan.Hidup pasti bahagia tanpa dendam.





Thursday, 16 July 2015

#cabaran20hari pengalaman main mercun masa raya

Ummul Azkee


Pengalaman Main mercun masa raya




    Pengalaman main mercun masa raya??hm...serius UA tak pernah main mercun!!!....bahaya okay!nanti putus jari!macam gambar bawah ini..ngeri!elok-elok sempurna..sekelip mata sahaja hilang jari lah,telinga lah..errr..mimpi ngeri..

google image


Beringat sebelum kena!!ingat ya semua,nanti elok-elok riang gembira di hari raya akan bertukar duka pula...Jadi jauhi mercun..



google image



Salah siapa???Diri sendirilahh...mak ayah sudah tentu melarang,kita yang ketegakkk..



AMARAN:


JAUHI MERCUN!


PESANAN DARI INSAN PRIHATIN



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2015

MAAF ZAHIR DAN BATIN...




#cabaran20hari #pengalamanmainmercunmasaraya #exchnagefeedsgroup #kbba

#cabaran20hari Senarai kuih raya pilihan hati

Ummul Azkee


SENARAI KUIH RAYA PILIHAN HATI


Apabila bercakap mengenai kuih raya pilihan,satu malam fikir kuih apa yang UA akan pilih apabila pergi beraya..setelah mengimbau kembali raya yang lepas rasanya inilah kuih raya pilihan hati UA..
Moh tengok apa piliha hati UA...


1.kuih tat nenas


google image



2.Bangkit Kelapa


google image







3.Kuih semperit

google image




4.Biskut Coklat chip



Hah!itula dia antara kuih pilihan hati UA.yang akhir sekali itu memang kesukaan UA.dari kecil lagi setiap tahun umi tak pernah tak buat biskut coklat chip.selalunya biskut inilah paling cepat habis.adik-beradik UA suka biskut ini,tetamu pun sukakannya..lagi-lagi kanak-kanak..yummy!!!!!!!!


SELAMAT HARI RAYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


#cabaran20hari #kuihrayapilihan hati #exchangefeedsgroup #kbba

Wednesday, 15 July 2015

#cabaran20hari Nostalgia kad raya

Ummul Azkee


NOSTALGIA KAD RAYA


  Kalau mahu bercerita tentang nostalgia kad raya ini memang banyak..huhuhu..kalau dulu masa zaman sekolah,UA dengan kawan-kawan suka berbalas kad raya walaupun hari-hari jumpa di sekolah..hahaha..kelakar kan..siap tulis jemput datang rumah dalam kad raya lagi..tapi seronok apabila dapat banyak kad raya.hihihihihih..tak lupa juga bagi pada guru kelas dan juga guru kesayangan.seronok apabila teringat kembali waktu itu.

   Sepupu UA pun ada yang pos kad raya di rumah.Punyalah seronok dulu kalau ada surat nama sendiri.Lagi -lagi kalau waktu hampir raya..boleh agak mesti kad raya..hahahaha...


antara koleksi kad raya dari kawan-kawan sekolah dan sepupu dulu...UA masih simpan lagi hingga kini..memori ..memamg tersenyum-senyum kalau baca.hihihihi


 Teringat dulu,umi pernah bawa masuk pokok yang berdaun ke dalam rumah semata-mata sebab nak gantung kad raya..memang seronok masa itu.Umi melayan kami adik beradik sebab mahukan suasana hari raya di rumah sendiri..sebab di rumah nenek pun begitu juga.Disebabkan rumah nenek dekat dan pagi raya baru ke sana..maka, suasana raya di rumah sendiri itu pun penting..untuk menaikkan mood raya...hahahaha...contoh macam gambar di bawah ini..tapi gambar bawah ini ranting kan.UA dulu gantung pada pokok yang ada daun lagi ok...hahahaha..


google image




Zaman bercinta pun ada juga dapat kad raya tau!ehemmm...hehehehe...dan UA masih juga simpan hingga kini.Tergelak seorang kalau baca kad raya cintan cintun.muahhaha...tapi kad raya cintan -cintun UA tak ada bedak-bedak wangi ok!hahaha...

antara kad raya cintan cintun dari en.suami dari zaman bercinta..konon.hehehee..apa  yang ditulisnya itu rahsia...hahaha


Tahun ini UA baru sahaja dapat satu kad raya.Dari rakan EFG,Kak SA..Itu satu sahaja!Di rumah umi tak tahu lah ada ke tak..tunggu balik sana baru tahu..terima kasih kak S.A..seronok dapat kad raya...hihihihi








#Cabaran20hari #nostalgia kad raya #exchangefeedgroup #kbba


#cabaran20hari Menu wajib di pagi raya

Ummul Azkee


MENU WAJIB DI PAGI RAYA


Menu wajib pagi raya kalau di rumah umi UA sejak dari dulu lagi..semestinya ketupat atau nasi imipit berlaukkan....



AYAM MASAK KICAP


google images






KUAH MASAK LODEH  



google image






KUAH KACANG





erm....sedapnya...tak sabar nak balik rumah umi.....


#cabaran20hari #menu wajub raya #exchangefeedgroup #kbba

Sunday, 12 July 2015

#cabaran20hari aktiviti di pagi raya

Ummul Azkee


AKTIVITI DI PAGI RAYA


  Pagi raya selalunya pagi yang paling sibuk buat umi UA sejak dulu lagi.dari siapkan pakaian walid untuk solat sunat hari raya,kemas rumah dan juga sediakan juadah pagi untuk walid sebelum ke masjid.Cumanya apabila kami adik beradik sudah boleh berdikari,semua akan tolong umi apa yng patut.Biasanya akan ada salah seorang kena tinggal di rumah untuk kemas rumah kali terakhir pagi raya itu sebelum ke rumah nenek.
  Pagi raya selepas subuh memang riuh dah rumah..Walid balik dari solat subuh dia dah jerit suruh anak-anak dia bangun bersiap-siap ,Bangun!!!!!!!!hari ini hari raya..hehehehe..disebabkan anak-anak dia 6 orang anak dara,tahu-tahu jerla bersiap kan.hahahaha..itu yang dia suruh bangun awal,gosok baju raya kena bergilir,mandi pun bergilir-gilir..almaklum,ramai..hehehe..

  Tahun ini UA beraya di rumah umi dan walid sebab tahun lepas beraya di rumah mertua.Jadinnya pagi raya UA mula-mula sekali mestilah ke dapur dulu tolong umi sediakan juadah untuk dimakan sebelum pergi solat sunat di masjid.Lepas semua orang sudah ke masjid barulah kemas dapur sebelum bersiap.
  Selesai bab dapur siapkan anak-anak pula,dan akhir sekali barulah ibu nya bersiap..selaunya masa UA selesai jer bersiap,umi,walid suami  dan adik-adik pun pulang dari masjid.
 Aktiviti selepas itu mestilah bersalam-salaman dan bermaaf maafan antara satu sama lain.Kemudian,aktviti bergambar satu keluarga,aktiviti yang paling seronok buat UA dan keluarga.

   Selesai sesi bergambar barulah kami semua akan bergerak ke rumah nenek di pelabuhan klang,tapi tahun pasti terasa kelainannya kerana tahun ini merupakan tahun pertama kami beraya tanpa nenek.hm...sedihhh...

 Itulah aktiviti pagi raya UA... sekian..


#cabaran20hari #aktiviti pagi raya #exchangefeedsgroup #kbba




PEMENANG #DUITRAYA GIVEAWAY EFG MEGA RAYA 2015

Ummul Azkee



Salam 25 Ramadhan. Hari ini kami umumkan pemenang #duitraya Giveaway EFG Mega Raya 2015 yang Exchange Feed Group (EFG) lancarkan pada 10 Jun sehingga 9 Julai. 

GIVEAWAY EFG MEGA RAYA 2015
Serlahkan kejelitaanmu dengan Helenz Signature

Pemenang SEO Giveaway EFG Mega Raya 2015

1. http://tengkubutang.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html (RM300)
2. http://www.blogparihh.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html (RM200)
3. http://suriaamanda.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100_25.html (RM100)


Pemenang #duitraya Giveaway EFG Mega Raya 2015 (RM100)

47 - AMY J
http://www.amysyeera.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
48 - NOOR NAJWA
http://muslimahsejati96.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
50 - MIRABEADS AZIE
http://www.azirahman.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
52 -ZAIDALIFAH HUSSIN
http://kumahuitu.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
54 - ENGKU MUZAHADIN
http://engkumuzahadin.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
61 - AKULA
http://anakbonda.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
66 - UMMUL AZKEE
http://housewifearts.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html

128 - SAYE NIZA
http://nizatuangcerita.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
129 - RIANA LITTLE CUTTIES
http://rianalittlecuties.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html

170 - LELA NURJATI
http://leylanurjati.blogspot.com/2015/06/giveaway-efg-mega-raya-2015-rm3100.html
Kepada semua pemenang di minta whatsapp mommy irra 0133560192. Berikan detail
-url blog
-nama
-no akaun maybank/cimb
-email
Lagi cepat korang beri detail, lagi cepat korang dapat duit raya.



Terima kasih kepada semua penyertaan (SENARAI PESERTA) , semoga berjumpa lagi di tahun hadapan.


Terima kasih kepada penaja UTAMA:

Selamat hari raya maaf zahir batin!

Saturday, 11 July 2015

#cabaran20hari Ucapan raya dan foto kenangan raya yang lepas

Ummul Azkee

UCAPAN RAYA BUAT SEMUA



       Selamat Hari Raya Aidilfitribuat semua pembaca blog UA,blogger-blogger semua yang sudi mengikuti blog UA yang biasa-biasa sahaja,juga pada yang sudi tinggalkan komen,
tak jemu-jemu membaca..terima kasih.Tak lupa juga pada rakan-rakan Exchangefeedsgroup yang sentiasa menceriakan dunia blog UA.Sayang kamu semua!Semoga Aidilfitri tahun ini memberi kegembiraan buat kita semua.


  Maaf dipinta andai ada penulisan UA menyinggung hati kalian semua.Jadikan hari raya kali ini penuh bermakna dengan saling maaf memaafi antara satu sama lain.
  Buang yang keruh,ambil yang jernih.Tahun depan belum tentu akan bertemu lagi.Jadi,jangan lepaskan peluang ini mengeratkan silaurahim yang terjalin antara kita.
Andai ada sengketa,lupakan dengan seikhlas hati,Kita semua hamba yang  takkan pernah terlepas dari membuat kesilapan.Memaafkan amalan mulia,penenang jiwa,hidup pun gembira sentiasa...


  Untuk tambahkan mood raya,mari UA belanja dua tiga gambar kenangan raya kesukaan UA..

SALAM AIDILFITRI













Adriana si kaki posing...hehehe..




PECAH KACA,PECAH PEN,
SUDAH BACA HARAP KOMEN...



apa punya pantun daa...hehehehehe......


#cabaran20hari #ucapan raya dan gambar raya #exchangefeedgroup #kbba

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib