Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Thursday, 5 November 2015

Insaf hari ini!

Ummul Azkee




  Selamat petang semua! Lama betul tak menaip entri..dari hari jumaat lepas sampai lah hari ini baru nak INSAF! hehe..sampai nak hari jumaat balik baru nak insaf.huhu..

  Bermula jumaat lepas UA sibuk ke sana ke mari, mana tak nya perancangan bertukar. Patut nak balik rumah mak mertua di Perak selepas subuh hari sabtu, tapi En.suami tukar pula ke jumaat petang. Kelam kabut UA mengemas barang. hihi...

  Jauh perjalanan pukul 9 malam baru sampai, kalau sudah berjalan jauh mestilah letih hihi.. Esoknya ada kenduri arwah nenek suami. Maka sibuklah UA  dan keluarga dari pagi hingga ke malam.

  Selesai kenduri terus balik ke Pj sebab mahu ke Festival Sastera Kanak-Kanak 2015. Sebab sudah berjanji dengan anak maka haruslah ditepati. tak boleh dicapati ok.hahaha.. Sampai Pj pukul 4 pagi lepas itu sambung tidur, letih jangan cakap lah huhu..sibuk kan?kalah menteri..hihihi.

   Esoknya pukul 10.30 sudah berada di Dataran Underground! Ya, tahun ini Festival Sastera Kanak-kanak di adakan di sana. Tahun lepas di Menara Kuala Lumpur. Nanti entri seterusnya UA cerita tentang pengalaman pergi sana ya! Tunggu ok,memang seronok sangat!

  Isnin kami keluar ke Tesco beli barang dapur lepas itu setelah pujuk rayu suami layan berjalan-jalan sampai ke petang. hihiihi.. dan selasa rabu sibuk deko Soho UA,beli rak buku bagai dan pasang.tu yang letih dan sibuk bagai tak menaip entri hehehe..Ni pun nanti UA kongsi ok,sebab belum siap sepenuhnya.huhuhu..

  Oklah,sampai sini je dulu membebel.Perasan tak semua itu alasan sebab tak menaip entri selama 5hari. pecah rekod ini.sejak berbulan lamanya menaip hari-hari.hehehe..








Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

3 comments:

  1. saya perasan, selalu ua rajin update. hari-hari ada entri baru. hehe

    ReplyDelete
  2. Salam..BW ke sini..

    hehe..tak pe paham2..kenkadang dtg mood malas nak menaip entri..idea tu ada tpi malas..

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat jejalan dengan family.. :)

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib