Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Monday, 23 November 2015

Graduation day 2015 | Afrina dan kawan-kawan

Ummul Azkee

BRAINYBUNCH GRADUATION DAY 2015



    
     Entri basi..ehehehe..Sebenarnya majlis graduasi dan konsert tahunan Afrina sabtu minggu lepas,
14 November2015 tapi baru hari ini sempat dibebelkan.hehe.. Buat pengetahuan semua tahun ini tahun kedua dan tahun akhir Afrina belajar di Brainybunch. Tahun lepas tiada majlis graduasi untuk dia sebab pelajar 5 tahun. Ya,di BrainyBunch memang konsepnya begitu,ala-ala universiti gitu,habis belajar baru grad.

     Majlis Graduasi ini diadakan di Akademi Malaysia Airlines menggabungkan 4 kampus (Kelana Jaya,Damansara,Klang,Gombak) dan dimulakan dengan persembahan anak-anak syurga ini memang menghiburkan hati. Dari kanak-kanak dari Playhouse yang berumur 3-4 tahun  hingga kanak-kanak prasekolah 5-6tahun,memang comel-comel belaka. Dari persembahan hafalan doa dan ayat-ayat al-quran,tarian,perbarisan,pertunjukan fesyen dan macam-macam lagi. Ragam pun macam-macam.hihi..tengok sahaja gambar di bawah tu..hehehehe..belum mula lagi persembahan da nangis.
Dalam gambar di bawah ini Afrina tak ada sebab dia berdiri di belakang.tinggi sangat.hihi..





  Selepas persembahan hafalan doa dan ayat Al-Quran barulah persembahan lain dijalankan.
tahun ini Afrina buat persembahan tarian.hehe..Cuba cari mana Afrina dalam gambar di bawah..hihihi..jumpa tak? Sebenarnya banyak sangat persembahan tapi UA fokus pada persembahan dari kampus Afrina sahaja untuk entri ini.hihihi..tapi semua menyeronokkan untuk di tonton. comel dan menghiburkan lihat gelagat kanak-kanak ini..huhu..








     Ini gambar di belakang tabir,terima kasih pada yang upload di laman facebook.Selepas habis semua persembahan barulah Majlis graduasi bermula.Penat juga nak tunggu.hihihi..dari tengahari ke petang menunggu. :") sampai ada orang itu sempat selfie lagi hehe..






   Majlis graduasi dimulakan dengan semua pelajar menuruni tangga ke pentas bersama pengetua Brainybunch diiringi bunga manggar.Masa ini teringat pula waktu hari graduasi sendiri.Selepas itu barulah penyampaian sijil..Dengan satu keluarga dia suruh naik pentas.segan kita..hehehe...









Afrina dengan Pia,kawan sejak tahun lepas lagi...





Yang berdiri itu semua aunties dia.di Brainybunch pelajar tak panggil cikgu atau teacher tapi auntie, untuk hubungan lebih mesra antara cikgu dan anak murid.






YEAHHH!!!!!!!!!!grad sudah,baling topi..hihihi..


Untuk maklumat lanjut mengenai Brainybunch boleh klik dibawah ini





Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

5 comments:

  1. wah, afrina dah grad dah!!! wee. tahniah Afrina. hehehe. lepas ni Adriana pula.

    ReplyDelete
  2. Meriah sangat! Tahniah si comel Afrina..semoga terus cemerlang dalam meniti arus kehidupan di dunia ni yer nak...

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib