Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Tuesday, 17 November 2015

ADRIANA | Dulu dan sekarang..

Ummul Azkee


MENGIMBAU KENANGAN

 SEMPENA HARI LAHIR ADRIANA


  12 november, minggu lepas genap lah Adriana 4tahun. Maka macam biasalah budak-budak seronok apabila menyambut hari lahir.UA sambut sederhana sahaja dengan keluarga di rumah,kek pun buat sendiri.huhu..Apabila menyambut hari lahir anak-anak ini,mestilah terkenang masa dia baru lahir kan.hehehe..Maka UA pun belek-belek lah gambar hari pertama dia dilahirkan.Nak tengok boleh scroll ke bawah hehehe..sama jer rupanya..nak tahu apa yang sama?tengoklah sendiri.hihi..sebelum itu layan dulu gambar sambutan hari lahir Adriana tahun ini.











DULU

Hari pertama lahir dia dah pandai cebik..



SEKARANG

sekarang pun kaki cebik juga.hahahaha..




Harap terhibur dengan entri tak seberapa ini :)

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

6 comments:

  1. hahaha..comey je Adriana..dulu & kini kaki cebik..

    ReplyDelete
  2. ALahaii comeynya adriana.. Muka cemek tu memang best betui! dah besaq bole tunjuk kat dia ni.. :D

    ReplyDelete
  3. hahahahahahahah memang mencebik ye dari kecik. comelnya. makin bsar makin comel. happy belated birthday sayangku adriana. :D

    ReplyDelete
  4. alahaiii cutenya.. memang terhibur habis.. dulu kini dan selamanya memang suka cebek agaknya..kikiki

    ReplyDelete
  5. Happy Belated Birthday Gurl.. Be a good gurl ok..

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib