Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Friday, 9 October 2015

Set Dapur baru dari Ann

Ummul Azkee


SET DAPUR DIY UNTUK AFRINA DAN ADRIANA


      Minggu lepas balik rumah umi,adik UA,Ann makcik Afrina dan Adriana buat kejutan untuk mereka.Tak tahu lah berapa lama dia buat projek ini.Tiba-tiba je bawa turun dari bilik satu set dapur DIY untuk anak dara UA.Seronok Afrina dan Adriana,bukan budak berdua ni sahaja yang teruja,ibu dia sekali terharu.Huhuhuhu..comel sangat dapur ni.Macam dapur betul siap ada dapur gas,sinki,
oven,kabinet bagai.Ibu pun nak juga dapur macam ini.Lengkap semuanya.hehehe..



  Habis itu apa lagi,teruja betul mereka berdua ini main masak-masak.Macam-macam di masaknya sampaikan tak ingat nak tidur,makan,mandi semualah.Masak jer 24jam.Ibu dengan makcik-makcik dia lah jadi mangsa makan masakan mereka.hihihi..





               




Bukan setakat dapur sahaja,kek pun auntie An buatkan.Semuanya dibuat menggunakkan kotak,tengok dalam inernet katanya.Untunglah Afrina dan Aadriana ada makcik yang rajin melayan kan.kita dulu curi periuk nenek di dapur jer lepas itu masak bawah rumah..hihihhiihi..Mengimbau pula ibu dia.hihihi...



   Gambar atas itu table setting anak dara Adriana.huhuhu..untuk birthday party Laith katanya.Bawah ini pula kek untuk ibu makan.berpuluh kali dia hidangkan kek ini untuk kami semua.Layankan sahaja lah.hehehe..


Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

7 comments:

  1. pergh kek dia, kemain :P hahahaha seronoklah Adriana mainnya ha. macam cik Puteri juga set masakannya. hehe.

    eh, nampak teddy bear mr bean dekat situ haha

    ReplyDelete
  2. kreatifnya adik ummul, kalau beli set macam ni beratus tu ummul, untung afrina dengan adriana, haha senasiblah dengan arz layan cik puteri main masak-masak :)

    ReplyDelete
  3. Pergh...kreatif buat guna kotak je

    ReplyDelete
  4. cute, comel...ehh.rajinn dan uniknye.......

    best pulokkkk nengokkks, hehee

    ReplyDelete
  5. Rajinnya + kreatif sungguh Auntie Ann. Sapa kata dari kotak tak boleh hasilkan benda lain? Best nya :)

    ReplyDelete
  6. rajin betul adik Ummul ni.. nampak senang tapi renyah nak siapkan tu.. hehehehee.. :)

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib