Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Wednesday, 7 October 2015

Sambutan hari lahir Laith Rizqi Yang pertama!

Ummul Azkee

SELAMAT HARI LAHIR LAITH!!!!!!!!!!




         Hujung minggu lepas,hari sabtu sambutan hari jadi laith,anak saudara pertama UA disambut kami sekeluarga di rumah umi.Dengan tema hari superhero.
Seronok Afrina dengan Adriana hari itu,
budak-budak kan memang sukalah sambut hari lahir..ada kek,belon,lepas itu dengan kostum bagai.semuanya mummy laith yang buat sendiri.Anak pertama biasanya begitulah kan,ibu-ibu yang seronok mahu buat segalanya untuk anak.betul tak,ibu-ibu?hehehe..
    Kek umi UA yang buat dan hiasan semua bersama dengan mummy laith..dan menu lain spaghetti dan laksa.yummy...lama tak makan masakan umi.umi masak laksa dan mummy laith masak spghetti.Seronok je kan kalau bab makan.hihihi.
Biarpun sederhana tapi meriah dan yang penting gembira dapat berkumpul bersama.





Selamat hari lahir Laith Rizqi.jadi anak soleh tau!




Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

8 comments:

  1. wah. hihih.. sy pengumpul lego2

    ReplyDelete
  2. Ala comeynye si kecik ni......happy besdayyy hensemmm

    ReplyDelete
  3. Sanah helwa si kecik...smg jadi anak soleh dan hidup diberkatiNYA....AMIN !

    sedap nama anak .. laith rizqi, ape maksudnye tuh? tak terbelek entri lama....haha~

    meh komen jwpn tuu kat dalam entri nih...

    GIVEAWAY RM 1K, NONA SPONSOR JUGAK

    DAN ini GIVEAWAY FUYOOO, BOLEH DAPAT H/P LAH


    nk join sekali pun silakanlah ye..mane tahu rezekiiii

    ReplyDelete
  4. wah comelnya kazen afrina dan adrianan ni, heppi birthday rizqi :)

    ReplyDelete
  5. hepy befday sayang....mmuahhh cikettt..

    ReplyDelete
  6. Happy birthday! and nama dia sangat unik

    ReplyDelete
  7. serious sedap nama Laith Rizqi tu. hahahaha. macam nak namakan anak Laith juga je. :P

    happy belated birthday! comei2 sokmo ha semua

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib