Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Thursday, 1 October 2015

CABARAN 7HARI | SELFIE PALING COMEL

Ummul Azkee

CABARAN 7HARI | INSTABLOG  EFGKBBA


   Bermula hari ini,1 oktober..EFGKBBA menganjurkan cabaran 7hari.Sesiapa yang berminat boleh lah sertai sekali.Cabaran bermula dengan tajuk SELFIE PALING COMEL hari ini.untuk 6hari berikutnya bolehlahh baca di bawah ya.



  Jadi selfie paling comel bagi UA adalah selfie di bawah ini..selfie Adriana.muka selfie paling garang di abad ini.hahahaha.masa ini baru lepas mandi,dengan tak sikat rambut lagi sibuk sangat nak selfie,bagi jugalah,tapi tak reti nak selfie Adriana ni.Akhirnya terjadilah selfie paling moody.Hahaha..
muncung dah macam donald duck..yang kakak dia Afrina memang kaki selfie tengok jela gambar selfie dia di bawah ini..huhuhu



selfie moody Adriana



AFRINA SI KAKI SELFIE

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

16 comments:

  1. amboi dia..mulut merah gitu..shomel la anak ummul
    Jom terjah  Selfie paling comel | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  2. amvoiiii... muncungggg...!! hehehehee... :)

    ReplyDelete
  3. Amboiii...boleh sangkut hanger kat muncung tu ha...hehehehe

    ReplyDelete
  4. Nk request mama selfie boleh? Heeee muncung tu kalau letak hanger boleh sangkut tu..heehee

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Yolaaa tu hahahahaa tang mana comel la kalau berbungkus hitam lagu dalam dp tuuu

      Delete
  6. Mmg comel hehehe kiut bebenorr anty lya tgk

    ReplyDelete
  7. merah muncung afrina kan men lagi ye..selamat bersegmen ummul :)

    ReplyDelete
  8. boleh geng danish anak abg wan si afrina ni..muncung btl..hihi...

    ReplyDelete
  9. perghhh kemainnnn sselfie ! ni ikut kak ummul la ni hahahaa

    ReplyDelete
  10. hahaha alololo comelnya diorang. sama comel macam kak ummul :D

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib