Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Sunday, 4 October 2015

CABARAN 7HARI | APA ANDA SELALU CARI DALAM FREEZER?

Ummul Azkee

CABARAN INSTABLOG 7HARI EFGKBBA 





 APA ANDA SELALU CARI DALAM FREZZER?

   Cuba teka apa UA selalu cari dalam freezer?hehehe..air sejuk?salah!memang tak ada stok air sejuk dalam freezer di rumah UA,Ais adalah.huhu..
   Selalu kalau buka frezzer apa yang  UA cari dalam frezzer sudah tentulah bahan-bahan untuk masak.hehehhe..pasal setiap hari wajib masak kan seperti yang UA katakan dalam cabaran 7hari semalam.huhuhu..
    Sayur-sayuran,lobak,tomato,cili,ikan bilis,asam jawa,kicap,sos tiram,belacan,dan segala macam bahan masak UA sumbat dalam freezer.huhuhu..memang penuh dengan bahan memasak sahaja frezzer  di rumah UA.Buah-buahan memang tak letak dalam frezzer,dan sebarang stok makanan ringan seperti coklat atau gula-gula memang tiada dalam frezzer di rumah UA.Kalau anak-anak buka frezzer memang tiada yang menarik.bosan!hahaha..padan muka!!Itupun anak-anak UA setiap hari 10 kali,mesti nak buka tengok apa yang menarik dalam frezzer.tak fahamlah.hihihi..





Nak baca  entri cabaran instablog 7hari  EFGKBBA  UA yang lepas bolehlah klik link dibawah ya..






Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

5 comments:

  1. Rajinnya UA masak hari2.. Mummy ada off day.. Hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheehe..lagi suka msk dari makan luar.selalu skali je sbln mkn luar..

      Delete
  2. Replies
    1. tu la khaty..biasa rmh org dah kawen gitu la kn.hihhiihi

      Delete
  3. hahahahaha. afrina dengan adriana ingat kalau buka peti ais banyak kali, nnti ada la kot benda best :P

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib