Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Thursday, 17 September 2015

Pesanan buat Haters

Ummul Azkee

SIAPA DIRIKU



    Siapa yang selalu dengar radio dan sukakan muzik atau pernah menonton drama Maid mesti tahu lagu yang dinyanyikan oleh Ayda Jebat.Rupanya lagu Siapa diriku itu dinyanyikan oleh Ayda Jebat ditujukan pada haters.Baru tahu semalam lepas dengar radio.huhuhu..UA sebenarnya sukakan lagu ini sebab muziknya rancak,boleh digunakan untuk senaman aerobik atau zumba.hihihihi.lama-lama dengar lirik dia macam ada makna.Tak pernah tengok drama Maid itu dan tak pernah tahu lagu tema nya dinyanyikan oleh Ayda Jebat.Ok gak dia nyanyi..hehehehe..
 Jom baca lirik Siapa diriku yang ditujukan oleh Ayda Jebat pada hatersnya..Ada juga betulnya kalau tak kenal maka tak cinta.dan jangan semudahnya kita menafsir orang tanpa kita kenal hati budinya,apatah lagi nak terus membenci.Betul tak?Setuju tak?Renung-renungkan..peringatan buat diri UA juga.

lirik lagu siapa diriku
google image


LIRIK LAGU SIAPA DIRIKU -AYDA JEBAT


Jangan-jangan kau terburu
Jangan-jangan pandai kau menghukumku
Kau tak tahu siapa diriku
Hanya tuhan yang tahu

Ku bukan primadona
Bukan juga diva
Aku..

Ku bukan superstar
Sampai nak mengada-gada
Tunggu,yang nak melabelku

Biarkan mereka berkata-kata
Apa saja.

 Jangan-jangan kau terburu
Jangan-jangan pandai kau menghukumku
Kau tak tahu siapa diriku
Hanya tuhan yang tahu

Jangan-jangan senyum-senyum saja
Jangan marah tak kenal maka tak cinta
Kau tak tahu siapa diriku
Hanya tuhan yang tahu

Kau cuba jatuhkan aku
Tinggalkanku seribu batu
Aku,masih dihadapanmu

               

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

8 comments:

  1. kalau ikutkan AJ ni suara dia biasa2 je.. tapi sebab populariti tengah mencanak naik, dan-dan dapat buat lagu... lucky her.. hehehehehee..

    apapun, tak baik la tak suka-suka kat orang ni.. kita bukan perfect sangat.. bagi ain, kalau suka kita sokong kalau tak suka jangan kutuk.. simple je kan... :)

    ReplyDelete
  2. owh.. xtau pun. haha. good review

    ReplyDelete
  3. Haters... don`t judge the book by its cover.. :)

    ReplyDelete
  4. Seriously tak tau sgt lagu2 baru ni...
    Nnt nk kena cari ni

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib