Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Saturday, 15 August 2015

Surat Cinta Untuk Dia di Twitter

Ummul Azkee

Surat cinta Untuk Dia


   
handmade card

    Ha!ni la surat cinta tu..semalam godek-godek twitter UA https://twitter.com/Aszkeyshah..tengok balik semua yang UA tulis di twitter..terjumpa pula gambar surat cinta ini.hehehe.. mesti semua agak akan ada ayat bunga-bunga di surat cinta ini.memang tak lah nak bongkar ayat-ayat manis dulu..hahahaha.
.Sebenarnya ini kad birthday yang UA buat untuk suami masa zaman muda-muda dulu..hikhik..rasa macam tak percaya pula dulu boleh buat kad sendiri siap  lukis bagai lagi.Dalam pun ada lukisan rasanya,tapi tak perlu rasanya nak tunjuk semua..hihihihi
   Nampak sangat tengah di lamun cinta masa itu..romantiklah konon... :P

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

1 comments:

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib