Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Monday, 3 August 2015

Mengapa anda perlu miliki buku #Projek100buku..

Ummul Azkee

#projek100buku




    Entri pertama bulan ogos UA mahu war warkan  keistimewaan buku #projek100buku pada ibu-ibu dan ayah-ayah diluar sana yang mempuyai anak-anak berusia dari 4 hingga 9tahun.
    Yang pertamanya buku #projek100buku ini merupakan buku bergambar kanak-kanak berbahasa melayu yang dikendalikan dan diterbitkan oleh Karangkraf.
    Projek buku ini merupakan projek buku pertama yang UA sertai.Dalam projek ini UA berperanan sebagai ilustrator/pelukis walaupun UA mengimpikan untuk menjadi penulis dan pelukis bagi sesebuah buku.syukur walaupun langkah pertama hanya sebagai ilustrator.Jadi mahu tahu apa istimewanya buku #projek100buku ini??



     1.Ia bersaiz kecil dan comel yang memudahkan untuk kanak-kanak pegang,baca dan bawa ke
        mana-mana,Boleh jadikan bahan bacaan ketika dalam perjalanan di dalam kereta,buku ini pasti
        melekakan mereka.ibubapa pun takkan pening dengan kerenah anak waktu memandu.





     2.Ilustrasi buku ini berwarna-warni,ceria dan watak-watak dalam buku ini juga comel belaka,
        boleh menarik minat anak-anak untuk belajar membaca.Membaca kan jambatan ilmu...banyak
        ilmu boleh di dapati dari buku-buku ini,penuh informasi!ibu ayah pun boleh tambah ilmu juga.
        Ilmu itu luas,kadagkala dengan membaca buku kanak-kanak pun masih ada ilmu baru yang
        akan kita ketahui.
 
   
    3.kanak-kanak yang belum boleh membaca pun boleh memahami cerita,ini kerana konsep buku
       buku bergambar adalah pembacaan melalui gambar dan juga ayat.

    4.Harga mampu milik.sebuah buku ini hanya RM3.00.Jadi tiada alasan untuk kita sebagai
      ibubapa menyediakan bahan bacaan yang baik untuk anak-anak.




   5.Terdapat 100judul buku untuk dipilih dan dimiliki.juga kotak simpanan untuk koleksi buku ini.










Berminat? sebarang pertanyaan dan tempahan buku boleh email UA di ummulazkee@gmail.com atau komen dibawah.Terima kasih.

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

13 comments:

  1. Replies
    1. menarik kan...berminat boleh order...:)

      Delete
  2. bagus ni ummul, kak ana pernah praktikkan ketika anak2 kecil dahulu, alhamdulillah mereka sangat kreatif dan tak rugi buat pelaburan sebegini buat anak-anak. :)

    ReplyDelete
  3. Banyak pilihan. Sesuai untuk anak-anak kecik =)

    ReplyDelete
  4. Memang sesuai untuk anak2 kecik...tp anak dara SA dah besau...

    ReplyDelete
  5. Macam mana nak dptkan buku2 #projek100buku?sy berminat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puan,boleh whsspp saya di no. Tertera di blog ni..

      Delete
  6. Mcm mana nk dptkn buku2 #projek100buku

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib