Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Monday, 31 August 2015

Doodle sempena hari kemerdekaan ke-58

Ummul Azkee








             
           Kalau ada yang tak perasan..gambar di atas nilah doodle yang dipaparkan oleh google sempena hari kemerdekaan ke-58 ..hari ini..cantikkan kan.Memang kreatif kan.ringkas tapi masih bercirikan Malaysia.
          UA pun baru sahaja berminat dengan doodle ini.Baru-baru je belajar,dan semalam adalah cuba-cuba buat doodle sempena hari kemerdekaan.Tak lah cantik mana,baru nak belajar..lagipun lama tak melukis,keras dah tangan.Rasa doodle dalam gambar di bawah ni tulisan itu tengelam.kecl sangat agaknya.tapi tak apalah masih.belajar lagi.Harap nanti makin oklah design doodle UA.Boleh lah buat doodle nama untuk semua orang.setakat ini baru jer buat doodle nama sendiri.huhuhu..






Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

9 comments:

  1. wah kak ummul memang belajar bidang seni ni kan...nanti boleh la buat bisnes design header

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah arz..nnti praktis bg design mantap dulu..

      Delete
  2. cantik..
    http://cercitertashaqisha.blogspot.com/2015/08/telekung-reehans-pilihan-muslimah.html

    ReplyDelete
  3. pandainya kak ummul buat..Mai dah lama tak lukis guna tangan, keras tangan. banyak guna photoshop je..

    Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com

    ReplyDelete
  4. cantikk!! try design guna computer apps la kak. mana tau boleh jual. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..insyallah nnti cuba..sbb tak berapa pandai gne computer apps sbnrnyer..:)

      Delete
  5. kreatifnya. tangan berseni buat apa pun cantik :)

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib