Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Friday, 31 July 2015

Perlu ke iklan tuala wanita di televisyen?

Ummul Azkee

Iklan tuala wanita di televisyen






    Apa pendapat anda semua?perlu ke iklan tuala wanita di televisyen?UA rasa macam tak patut sahaja ada iklan tuala wanita..grrr..memalukan sangat apabila lelaki tonton di televisyen,dengan dialog.."ala,bocor,..tak suka"aduhai,pening UA tengok.Budak-budak tengok lagi la pening,sudahnya ibu ayah dapat soalan cepu emas.."apa tu ibu?".

    Inilah jadi nya apabila wang diutamakan dari segalanya,Kalau mahu perkenalkan barangan pun agak-agak lah iklan nya ya..bagi beribu pun tak sanggup rasanya nak terlibat dalam iklan sebegini.

    Iklan lain pun tak kurangnya.lagi-lagi iklan deodrant,dengan pakaian seksi,sendat mandat.tergedik-gedik tunjuk ketiak..euwwww..tolonglah ye,memang tak sopan langsung.Bagi pendapat sikit yang kaum perempuan.apa anda rasa?


Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

1 comments:

  1. For sure PD or director dorang dah takde idea kot .. Haha

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib