Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Sunday, 21 June 2015

Susuk Moden?ada ke?

Ummul Azkee
produk penjagaan wajah halal
google image


  Mesti semua tertanya-tanya,masih ada ke orang gunakan susuk untuk kekal awet muda dan cantik.UA pun kurang pasti ada ke tak?UA pun sekarang gunakan susuk tahu..tapi susuk moden lah yer..hehehe..
Nak tahu susuk moden tu apa?Ha,ni nak cerita,sekarang ini UA sedang mencuba produk Safi Rania Gold untuk penjagaan wajah agar kekal berseri dan kelihatan muda jelita gitu.Safi Rania Gold inilah susuk moden.Suami UA lah yang panggil susuk dulu..terikut sudah..hehehe..susuk moden ini diyakini selamat dan suci tahu dan paling penting halal.
  Safi Rania Gold ini adalah produk anti penuaan yang berfungsi sebagai penjagaan kulit wajah agar kekal cerah dan muda.Safi Rania Gold mengandungi bio nano emas 24k,protein sutera yang menjadikan kulit lebih anjal dan lembut.Produk ini boleh digunakan seawal 25 tahun yer..UA jer terlambat menggunakannya..Umur dah masuk 30++ baru  tersedar diri yang umur sudah makin meningkat dan makin tua.hihhiihi.

safi rania gold
dari web safi

safi rania gold


  Safi Rania Gold ada pelbagai produk ya..seperti gambar kedua dari atas.mula-mula pening juga mahu memilih yang mana satu,banyak produknya.tapi akhirnya UA memilih 3 produk asas dahulu sebagai percubaan.UA baru sahaja gunakan produk ini,hampir sebulan.Alhamdulilah rasa kulit muka lebih cerah berseri dan juga lembap.terasa muda sentiasa.huhuhu..insyallah akan beli produk lain di masa akan datang.

Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

1 comments:

  1. kita x pernah lagi pkai cuba safi ni.. hehehe... kita pkai ubat je..

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib