Now you can Subscribe using RSS

Submit your Email

Thursday, 11 June 2015

Adriana dan makanan kegemarannya.

Ummul Azkee

ADRIANA,ROTI CANAI DAN KEDAI MAMAK


   Adriana anak UA yang kedua ini memang liat nak suruh makan,sangat berbeza dengan kakak dia Afrina,Kalau makan pun sikit.macam orang berdiet.Tapi Adriana ini memang suka sangat makan buah,tak makan nasi pun tak apa.punyalah selera orang brdiet,sebab itulah kurus sangat tak macam kakak dia.
  .Kami ini jarang makan dekat luar,sekali sekala sahaja sebab UA lagi suka masak untuk anak-anak dengan suami.Selalunya UA kalau makan di luar dengan anak-anak dengan suami mesti ke kedai mamak.Suami UA memang pengemar nasi kandar,Afrina pun sama sampaikan UA pun dah terikut suka..hehehe..tapi Adriana kalau bawa keluar makan agak susah sikit sebab memilih.Itulah antara satu sebab UA lagi suka memasak di rumah,boleh ikut selera dia.Kalau makan luar pening juga nak pilih makanan untuk dia.
   Sekarang ini Adriana kalau bawa pergi makan luar di kedai nasi kandar satu sahaja yang dia pesan,Roti Canai.Memang itu sahaja lah.Sudah menjadi makanan kegemaran dia kalau ke kedai mamak.huhuhu...tengok sahaja lah gelagat dia makan roti canai,Adriana memang pantang nampak kamera,macam-macam mimik muka dia buat.Adriana..Oh Adriana dengan roti canai kegemarannya.huhuhu...






Ummul Azkee / Author & Editor

"A self motivated women with hundreds of challenge. Its all about how to get strength to face the challenge of life and to make dream come true. Arts is the way I motivate myself to be a strong women, remind me to stay positive in all challenge that will come in my life.Learning about realities of life that might comes and never give up."

7 comments:

  1. boleh geng dengan irine.. irine suka gila makan roti nan cheese... kelako je kecik2 tau pilih makanan.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Alahai makan manyak sikit syg....
    Boleh cepat besar macam cik akak..kiki

    ReplyDelete
  3. ala.... cedapnyer dia makan.... selamat menjamu selera.... :)

    ReplyDelete
  4. Baru pagi tadi makan roti canai, sedap =D

    ReplyDelete
  5. sedapnya makan roti canai.

    btw done follow u dear, follow mine too :) - Noob

    ReplyDelete

THANKS FOR THE LOVELY COMMENT. SO APPRICIATE IT..

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Templatelib